شماره ۱۹۹۹ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۴ تير
صفحه را ببند
روی خط سینما

قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان در حال آماده‌سازی برای برگزاری کاملا فیزیکی همراه با مراسم فرش قرمز در ماه سپتامبر است. کاخ جشنواره در جزیره لیدو (محل برگزاری جشنواره ونیز) بازگشایی شده و کارکنان جشنواره مشغول کار در ادارات خود هستند و قرار است در تاریخ بیست‌وهشتم جولای (هفتم مرداد) هم فهرست فیلم‌های حاضر در جشنواره اعلام شود؛ البته احتمالا به صورت مجازی. هفتادوهفتمین جشنواره فیلم ونیز از تاریخ دوم تا دوازدهم سپتامبر (دوازدهم تا بیست‌ودوم شهریور) برگزار می‌شود. ایتالیا از سوم ماه ژوئن (چهاردهم خرداد) و پس از چند ماه قرنطینه مجوز ورود گردشگران اتحادیه اروپا را به این کشور صادر کرد اما در مقطع کنونی ورود گردشگران آمریکایی و اتباع دیگر کشورهای غیراروپایی به این کشور ممنوع است.
مایکل کیتون، بازیگر نامزد اسکار، برای بازی مجدد در نقش بتمن مشغول مذاکره با کمپانی برادران وارنر است. کیتون که پیش از این در فیلم‌های «بتمن» و «بتمن بازمی‌گردد» ساخته تیم برتون در نقش این شخصیت ابرقهرمانی بازی کرده بود در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر است تا در فیلم جدید «فِلَش» بار دیگر در این نقش ظاهر شود. در این فیلم جدید که اندی موسکیتی کارگردانی آن را برعهده داشته است، ازرا میلر برای بازی در نقش «فِلَش» انتخاب شده است.
مهتاب کرامتی به فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی پیوست. صمدی قصد دارد دومین تجربه بلند سینمایی خود را پس از «بی‌وزنی» در فضایی متفاوت با اثر اول خود و سینمای اجتماعی موجود تجربه کند و در این زمینه فیلمنامه «صحنه‌زنی» را طراحی کرده و به نگارش درآورده است.

 


تعداد بازدید :  296