شماره ۲۰۰۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير
صفحه را ببند
منهای سینما

گفته می‌شود شهاب حسينى به دنیای اجرا بازمى‌گردد. این بازیگر در تازه‌ترين فعاليت‌هايش بعد از بازگشت به ايران قصد دارد تا با ساخت يك برنامه در فضايى متفاوت به اجرا بازگردد. اين برنامه که «همرفیق» نام دارد و تيم سازنده آن از چهره‌هاى حرفه‌اى سينما و تلويزيون هستند، بعد از 12‌سال شهاب حسينى را به‌عنوان مجرى به دنیای رسانه بازمی‌گردانند. گفتنی است اطلاعات بيشتر در مورد تيم سازنده و بستر پخش اين برنامه در روزهای آتی اعلام خواهد شد.
نخستین کنسرت پساکرونا در کیش برگزار شد. این کنسرت را محسن شریفیان و گروه لیان پنجشنبه پنجم تیرماه در سالن تالار شهر کیش اجرا کردند. محسن شریفیان با اشاره به اینکه «لیان جزو اولین گروه‌هایی است که بعد از بیماری کرونا به اجرای برنامه می‌پردازد» گفت: «سلامتی مخاطبان برای ما خیلی مهم است، در نتیجه تمام تلاش خود را کردیم
 که همه از این کنسرت راضی باشند و با رعایت نکات بهداشتی آسیبی به مخاطبان وارد نشود.»
رضا بهرام، خواننده موسیقی پاپ به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. گفته می‌شود تست کرونای این خواننده که از مدتی قبل بیمار شده، مثبت اعلام شده است. پزشک این خواننده گفته که رضا بهرام حدود پنج روز است که به کووید-١٩ مبتلا شده و ریه‌هایش درگیر این ویروس شده‌اند.


تعداد بازدید :  299