شماره ۲۰۰۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۷ تير
صفحه را ببند
دیالوگ

داریوش ارجمند: «اینکه سریال‌ها دیگر مثل قدیم برای مخاطب جذاب نیستند، به این خاطر است که نویسنده درست ندارند، بازیگر درستی ندارند. کسانی که متن را اجرا می‌کنند، باعث جذابیت سریال می‌شوند. مردم تلویزیون زیاد برایشان مهم نیست. بیشتر ترجیح می‌دهند نیم‌ساعتی بخندند و غش‌غش کنند و بعد بروند پی کارشان. برای همین آدم رغبت نمی‌کند به کار در این سریال‌ها. وگرنه پیشنهاد کاری زیاد است؛ الان روی میز من پر از سناریوهای سریال‌هاست اما هیچ‌کدام ارزش اینکه من بروم و بازی کنم را نداشتند.
من آبرویم را با سر سوزن جمع کردم و این برایم مهم نیست که در همه جا حضور داشته باشم.»
سام کلانتری کارگردان «جایی برای فرشته‌ها نیست»:  «ما به این نتیجه رسیدیم که درچنین شرایطی ریسک اکران را بپذیریم و فیلم را روانه پرده کنیم، البته به این هم فکر کرده‌ایم که بعد از سه هفته، اکران آنلاین را در دستور کار قرار بدهیم، چون احساس می‌کنیم فضای موجود جامعه می‌طلبد که یک فیلم امیدبخش که پایه‌اش براساس حمایت از دختران و توانمندی زنان است، به نمایش دربیاید. در واقع این فضا می‌طلبد که یک حال خوب را به جامعه تزریق کنیم.»
علیرضا قربانی، خواننده: «نزدیک به ۱۰روز از اجرای کنسرت آنلاین «با من بخوان» می‌گذرد. در این مدت پس از استقبال هم‌میهنان، بسیار علاقه‌مند بودیم و تلاش فراوان کردیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق مجموع تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان آنلاین و آفلاین کنسرت را به دست آوریم، ولی متأسفانه تا این لحظه این اطلاعات که در فضای شفاف ارتباطات رسانه‌ای می‌بایست در دسترس باشد، به دلایلی که برای ما نیز مشخص نیست، در اختیار تیم اجرایی قرار نگرفته است و ما همچنان پیگیر هستیم.»


تعداد بازدید :  284