شماره ۲۰۰۲ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير
صفحه را ببند
مـــــــرور

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد که بعد از درخواست ترکیه برای ازسرگیری پروازها بین ایران و ترکیه، صدور مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به تدریج درحال انجام است و پروازهای ترکیه به‌زودی از سرگرفته می‌شود.
 رئیس شورای تأمین دام کشور گفت: «از نیمه دوم‌ سال ۹۸ تاکنون دامپروران و دامداران به دلیل روبه‌روشدن با مازاد تولید دام سبک و سنگین دچار زیان شده‌اند که ادامه این روند تولید گوشت قرمز ‌سال آینده را با معضل روبه‌رو می‌کند.
 رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: «طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، گوشت مرغ از یکشنبه با نرخ کیلویی ۱۵‌هزار تومان در میدان بهمن (مرکز اصلی توزیع گوشت مرغ در تهران) عرضه‌می‌شود.»
 مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرد که ۲۴‌درصد خانوارهای شهری و ۴.۵‌درصد خانوارهای روستایی در ‌سال ۹۸ اجاره‌نشین بوده‌اند.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: «بیش از ۲۰‌درصد از خانه‌های خالی کشور با عدد حدود ۵۰۰‌هزار واحد برای استان تهران است.»
 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخش‌نامه‌ای، مصوبه شورای‌عالی کار درباره تغییر حداقل مزد از اول تیرماه امسال را ابلاغ کرد.

 


تعداد بازدید :  252