شماره ۲۲۰۳ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ اسفند
صفحه را ببند
عکس‌خبر

تهران- ایرنا- محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری و تعدادی از اعضای هیأت دولت پس از جلسه روز چهارشنبه با خبرنگاران مصاحبه کردند.

ایسنا- بر اساس آخرین رنگ‌بندی شهرهای خوزستان، ۱۱ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرهای شوش، هفتکل، حمیدیه، باغملک، اندیمشک، امیدیه، ایذه و هندیجان در وضعیت نارنجی هستند. به گفته رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان شوش، گروه‌های شغلی سه و چهار مشمول این تعطیلی و محدودیت شدند که شامل دانشگاه‌ها و مدارس، زبانسراها، آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه، باغ‌موزه‌ها، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها می‌شود.

تسنیم- با تأیید خبر ورود نوع جهش‌یافته ویروس کرونا در استان خوزستان و شیوع گسترده و سریع آن، گمانه‌زنی‌ها بر قرنطینه کامل استان افزایش یافت اما به تعطیلی مشاغل غیرضروری بسنده شد؛ این تعطیلی شامل مناطق پرازدحام با شدیدترین محدودیت‌ها شد.

تسنیم- تزریق واکسن کرونا با اولویت نخست جامعه ایثارگران خوزستان شروع شد. در مجموع در مرحله نخست تزریق واکسن کرونا به ایثارگران خوزستانی ۶۹۶ دوز اختصاص یافته که تزریق آن به وسیله دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان آغاز شده است. طبق گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خوزستان روزانه بیش از ۱۰ هزار تست کرونا در این استان انجام می‌شود.


تعداد بازدید :  366