شماره ۲۲۱۲ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
اعدام عاملان تجاوز گروهی در خراسان رضوی

چهار متهم معروف به «کفتارهای کوه‌های فریمان» که حدود شش‌ماه پیش با تعرض به یک زوج کوهنورد در ارتفاعات سفیدسنگ شهرستان فریمان واقع در مرکز خراسان رضوی، زن کوهنورد را در مقابل چشمان شوهرش مورد تجاوز قرار داده بودند صبح ۲۵ اسفند مجازات شدند.
مهرماه امسال در منطقه سفیدسنگ شهرستان فریمان، پرونده‌ای با موضوع تجاوز به عنف و آدم‌ربایی با تهدید در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان تشکیل شد.
پس از شناسایی عوامل جنایت و انجام تحقیقات برای چهار  متهم پرونده کیفرخواست صادر شد.
با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب فریمان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت. پس از انجام تحقیقات و اقدامات قانونی لازم رأی مجازات متهمان توسط دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی صادر و با اعتراض متهمان و وکلای آنها پرونده برای ادامه رسیدگی به دیوان‌عالی کشور ارسال و در نهایت شعبه ۱۹ دیوان‌عالی کشور با بررسی کلیه محتویات پرونده، رأی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مبنی بر اعدام این چهار نفر با طناب دار را در محل زندان مرکزی مشهد تأیید کرد و این حکم صبح  دوشنبه پس از طی تشریفات قانونی در محل زندان مرکزی مشهد اجرا شد.
مهرماه امسال چهار مرد تبهکار در محدوده سفیدسنگ شهرستان فریمان ضمن تعقیب یک زن و شوهر کوهنورد، با بستن دست شوهر به همسر او در مقابل چشمانش تجاوز کرده بودند.
 اهمیت موضوع و درخواست عمومی موجب ورود اداره‌کل اطلاعات خراسان رضوی به این پرونده شد که در نهایت با شناسایی و دستگیری مجرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و تحویل آنها به مرجع قضائی خاتمه یافت. یک نفر از این مجرمان در بوشهر، یک نفر در روستاهای حوالی قوچان و دو نفر دیگر آنها در محله‌ای واقع در حاشیه شهر مشهد دستگیر شدند.

 

دیدگاه‌های دیگران

|
مخالف 0 - 0 موافق
دسات بچه وزرات درد نکنه

تعداد بازدید :  301