شماره ۲۲۱۳ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۷ اسفند
صفحه را ببند
مخاطبان شبکه نمایش خانگی غافلگیر خواهند شد
دوئل دراکولا و مافیا

 در ایام کرونا و با تعطیلی سینماها شبکه نمایش خانگی که با دو پلتفرم فیلیمو و نماوا مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده برای نوروز 1400 برنامه‌های جذابی خواهد داشت. با این حال پیشنهاد ویژه ما سرگرم شدن با یک سریال طنز و یک رئالیتی شو دیدنی و هیجان‌انگیز در تعطیلات نوروز است.

 دراکولا:  سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری بدون‌شک از یک طرف، پیشنهادی ویژه به طرفدارانش است و از طرفی دیگر توصیه‌ای است به مخاطبان سریال‌های طنز. در این سریال پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به‌عنوان نویسنده، مهران مدیری را همراهی می‌کند.در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: «ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه‌سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است».

مافیا: هیچکس تصورش را نمی‌کرد که بازی مافیا با حضور بازیگران و هنرمندان تا حدی جذاب و دیدنی شود که حالا مخاطبان در انتظار پخش سری دوم مجموعه شب‌های مافیا در انتظار رسیدن نوروز باشند. بله، این رئالیتی‌ شو جذاب که فصل‌های گذشته آن در‌سال 99 پخش شد، عید امسال با حضور بازیگران جدید از پلتفرم فیلیمو به نمایش در خواهد آمد. در فصل دوم از این مجموعه که به رقابت زنان هنرمند اختصاص دارد، نسرین مقانلو، مائده طهماسبی، فریبا‌ نادری، سولماز غنی، ساغر قناعت، آشا‌ محرابی، نیکی مظفری، سارا منجزی، سوگل طهماسبی، حدیث فولادوند، نگار فروزنده و نفیسه روشن حضور دارند.


تعداد بازدید :  1452