شماره ۲۲۱۵ | ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۵ فروردين
صفحه را ببند
عکس‌خبر

حوالی ظهر روز جمعه دوم آوریل (به وقت محلی) یک خودرو وارد ورودی ساختمان کنگره آمریکا شد و دو پلیس مستقر در آنجا را زیر گرفت. یکی از پلیس‌ها در اثر شدت جراحات سنگین درگذشت. بایدن این حادثه را «تسلی‌ناپذیر» توصیف کرد.

احمد (۱۷ ساله) و حسن (۱۸ ساله) دو نوجوان سوری هستند که از زادگاه خود گریخته و در حال حاضر در آتن به سر می‌برند. یکی از سرگرمی‌های آنان تمرین پشتک‌وارو در یکی از سواحل حومه پایتخت یونان است. خوشبختانه برای تمرین این حرکت در دوران کرونا و در فضای باز نیازی به «مجوزی ویژه» نیست.

تصویری از درخشش ستارگان در آسمان تاریک کانادا؛ ستارگانی که به الماس‌هایی می‌مانند که به طور اتفاقی در پهنه کهکشان پخش شده‌اند. در مناطق بیابانی کانادا که از آلودگی نوری خبری نیست، می‌توان از گستردگی و زیبایی‌های کهکشان نهایت لذت را برد و در شگفتی فرو رفت.

این صورت‌ها که برای ربات‌های انسان‌نما طراحی شده‌اند، شبیه به ملزومات صحنه فیلم‌های علمی-تخیلی به نظر می‌رسند. آنها را شرکت «Prombot» در ولادی‌وستوک در منتهی‌الیه شرقی روسیه تولید کرده است. این صورت‌ها بر خلاف نمونه‌های انسانی‌شان نه نیاز به فاصله اجتماعی دارند و نه ماسک؛ فقط باید نگران ویروس‌های دیجیتال باشند.


تعداد بازدید :  227