شماره ۲۲۱۷ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
عکس‌خبر

مقامات محلی در اندونزی و تیمور شرقی روز دوشنبه از کشته‌شدن دست‌کم ۹۰نفر بر اثر جاری‌شدن سیل و رانش زمین در مناطقی از این دو کشور خبر دادند. سخنگوی سازمان مدیریت حوادث و شرایط اضطراری اندونزی به خبرنگاران گفت که در این کشور ۶۶ نفر تاکنون بر اثر جاری‌شدن سیل جان باخته‌ و بیش از ۴۰نفر نیز ناپدید شده‌اند.

ده‌ها معلول افغان امروز در شهر کابل در اعتراض به تبعیض و پایمال شدن حقوق قانونی‌شان تظاهرات کردند.بشیر دیره، معاون ‹شورای معلولین و وارثین شهدای) کابل می‌گوید که در اعتراض به مشکلات‌شان از چهار ماه به این سو خیمه تحصن برپا کردند و با نهادهای مختلف دولتی دیدار و گفت و گو داشتند اما همچنان مشکلات‌شان پا برجاست.

در ژانویه سال جاری کانال هرتفورد یونیون در شرق لندن برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته برای تعمیرات اساسی تخلیه شد و قرار است در ماه جاری دوباره پر آب شود. برای پاکسازی زباله‌ها از این کانال ۱۹۱ ساله فراخوانی برای مشارکت داوطلبان منتشر شد.آنا بورزلو و دوستانش که معمولا در رود تیمز به دنبال اشیای باستانی هستند از جمله کسانی بودند که به این فراخوان پاسخ دادند و در پاکسازی این کانال قدیمی مشارکت کردند.

دلتان می‌خواهد مثل یک شوالیه ماجراجویی کنید؟ بازی‌های ویدیویی امکان فوق‌العاده‌ای برایتان فراهم می‌آورد تا تنش را دور و ملالت را فراموش کنید و وارد دنیایی دیگر شوید. در تعدادی از این بازی‌ها حتی می‌توانید دنیای خودتان را خلق کنید و شخصیت‌هایی جالب آفریده و حتی بازیکنان دیگری را در اینترنت ملاقات کنید و عکسشان را ثبت کنید.


تعداد بازدید :  325