کیوسک؛ 6 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 6 آوریل 2021

جانسون هشدار داد که با وجود موفقیت در برنامه واکسیناسیون، زندگی عادی شاید امسال برگردد. «این آزادی را فریاد کن؟»

گاردین

گاردین نقل‌قول معروف جانسون را برای  تیتر یک انتخاب کرده که زندگی در ماه ژوئن «به ظاهر طبیعی» می‌شود. اما این مقاله می‌گوید امیدهای گذراندن تعطیلات خارجی از 17 می زمانی که نخست‌وزیر اعتراف کرد از «ورود مجدد ویروس از خارج به این کشور» عصبی است، فروکش کرده است.

دیلی‌میل

دیلی‌میل لحن غم‌انگیزتری گرفته و نوشته جانسون هشدار داد که با وجود موفقیت در برنامه واکسیناسیون، زندگی عادی شاید امسال برگردد. «این آزادی را فریاد کن؟» در این گزارش این سوال مطرح می‌شود که آیا فاصله اجتماعی و تست‌های دو بار در هفته کووید از جمله ویژگی‌های جدیدی است که به عنوان بخشی از زندگی روزمره ما انتظار می‌رود؟

تایمز

تعطیلات تابستانی موضوع اکثر مقالات روزنامه‌های انگلیسی است. تایمز می‌گوید جانسون امیدوار است از اواسط ماه آینده برخی از مقاصد تعطیلات خارجی برای استفاده مهیا باشد. به طور کلی، این مقاله ارزیابی جانسون از وضعیت فعلی را «خوشحال» می‌خواند، زیرا او گفته که هیچ چیز در این داده‌ها وجود ندارد که نشان دهد انگلیس برای برداشتن قرنطینه مجبور به انحراف از نقشه راه است.

نیویورک تایمز

این روزنامه آمریکایی در گزارشی به بحران مهاجرت پرداخته است؛ 25 نفر در یک خودرو،یک عبور ترسناک که پایان غم‌انگیزی برایش رقم می‌خورد. امید، ترس و مرگ مفاهیم نهفته در امواج مهاجرت است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.