شماره ۲۲۲۱ | ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- مراسم واکسیناسیون پاکبان‌ها و پرسنل جمع‌آوری پسماند شهر تهران، شنبه ۲۱ فروردین ماه در مرکز بهداشتی-درمانی علی اکبری برگزار شد، ولی با وجود دعوت از رسانه‌ها برای پوشش خبری این رویداد، اجازه عکاسی و تصویربرداری به نمایندگان رسانه‌ها داده نشد.

ایسنا- در ادامه انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کشور، دیروز شنبه ۲۱فروردین، تزریق واکسن برای تعدادی از بیماران خاص (دیالیزی، پیوندی، ام‌اس و...) و گروه دیگری از پرستاران و کادر درمان در بیمارستان کوثر سمنان انجام شد.

ایسنا- براساس آخرین آمار همه شهرهای استان همدان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت نارنجی است و آمار ابتلا به کرونا در استان همدان افزایشی و به طور کلی شرایط استان قرمز است. تنها راه عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری مراسم، دورهمی‌ها و تجمعات است. فعالیت مشاغل و گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در همدان تعطیل و فقط مشاغل گروه یک (خدمات ضروری مثل سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و...) مجاز به فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان - با اعلام وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در ۸۰درصد شهر‌های ایران، ستاد ملی کرونا از تعطیلی 10‌روزه سراسری و اتاق اصناف از تعطیلی دوهفته‌ای بازار تهران خبر داد. بازار بزرگ تهران و مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته از شنبه ۲۱ فروردین تعطیل هستند.


تعداد بازدید :  265