کیوسک؛ 10 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشر شده در روزنامه‌های مطرح جهان؛ شنبه 10 آوریل 2021

مرگ دوک ادینبورگ بر روزنامه‌های روز شنبه بریتانیا حاکم بوده است؛ «خداحافظ، محبوب من» تیتر روزنامه«دیلی میل» است که همراه با عکس تمام صفحه ملکه در کنار پرنس فیلیپ منتشر شده است.  

 گاردین

گاردین مانند همه روزنامه‌های انگلیسی از ادای احترام از سراسر جهان برای مرگ پرنس فیلیپ گزارش داده است. بعلاوه، به احترام این رویداد، احزاب سیاسی فعالیت‌های تبلیغاتی برای انتخابات ماه می را متوقف کردند.

این روزنامه می‌افزاید: «مجلس عوام یک روز برای ادای احترام رسمی فراخوانده می‌شود و کانال‌های تلویزیونی برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای جمعه را لغو کردند.»

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف برای صفحه اول خود عکسی تمام صفحه از فیلیپ را با لباس نظامی انتخاب کرده است. فیلیپ در سال 1939 به نیروی دریایی سلطنتی پیوست و سال بعد در دوره خود فارغ‌التحصیل شد. او در ادامه به یکی از جوان‌ترین ستوان‌های درجه یک تبدیل شد. خدمت در نیروی دریایی او با فوت پدر همسرش، جورج ششم، پایان یافت.

دیلی میل

مرگ دوک ادینبورگ بر روزنامه‌های روز شنبه بریتانیا حاکم بوده است؛ «خداحافظ، محبوب من» تیتر روزنامه «دیلی میل» است که همراه با عکس تمام صفحه ملکه در کنار پرنس فیلیپ منتشر شده است.

واشنگتن پست

عکس یک این روزنامه آمریکایی انبوه جمعیت در یکی از خیابان‌های  شهر مره عراق را نشان می‌دهد؛ این گرازش از قدرت گرفتن ارتش عراق و پیوستن داوطلبان زیادی به قدرت‌های نظامی رسمی این کشور در جریان مقابله با داعش پرداخته و نوشته است: «سرنوشت عراقی‌ها تحت آزمون ارتش قدرتمند قرار گرفته است.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.