شماره ۲۲۲۲ | ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- کیش نیز مانند بیشتر شهرهای کشور در پیک چهارم کرونا شاهد افزایش تعداد مثبت بیماران مبتلا به کرونا و موارد بستری بوده است. طبق اعلام شورای سلامت کیش موارد مثبت کرونا از ابتدای شروع ویروس تاکنون 3هزار و۶۷۱ مورد مثبت شناسایی شده است. هم‌اکنون ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند. بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت کرونا در کیش، پلاژها و مراکز تفریحی از جمعه بیستم فروردین به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

ایسنا- با افزایش مبتلایان به کرونا در شهر اصفهان و همچنین اعلام وضعیت قرمز، ستاد ملی کرونا تصمیم به تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و۴ گرفته است. محدودیت‌های کرونایی از ۲۱ فروردین آغاز و تا ۱۰روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان- تالاب یا مرداب انزلی با مساحتی در حدود ۲۰هزار هکتار از بزرگ‌ترین زیستگاه‌های طبیعی ایران محسوب می‌شود. تالاب انزلی هرساله زیستگاه زمستانه پرندگان مهاجری است که از کشور‌های همسایه شمالی به ایران می‌آیند. تالاب انزلی با مشکلات فراوانی مانند کاهش سطح آب ورودی، ریخته‌شدن پساب صنعتی، فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های اطراف روبه‌رو بوده است، که به محیط تالاب بیشترین آسیب را زده و مرگ تدریجی آن را به همراه دارد.

تسنیم- با شروع موج چهارم ویروس کرونا و افزایش بی‌سابقه آمار مبتلایان کووید-۱۹، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی مشاغل غیرضروری از تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به مدت 10روز تعطیل شدند.


تعداد بازدید :  203