شماره ۲۲۲۵ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۶ فروردين
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#مهدی_طارمی #غنی_سازی_٦٠_درصد

«پس از گل دیدنی #مهدی_طارمی به چلسی در #لیگ_قهرمانان_اروپا فضای مجازی به تحسین ستاره ایرانی پرداخت.»یا «اگه فوتبال ما برای پرورش بازیکن و استعدادیابی ارزش بیشتری قائل بود، قطعا به همین مقدار قانع نبودیم درست مثل نروژ، آمریکا، دانمارک و بلژیک.» یا «تو زندگی مثل #مهدی_طارمی رفتار کنید. زندگی بالا و پایین داره. این روزها شاید بیشتر از همیشه به اون وقتی فکر می‌کنه که تحقیر می‌شد و فحش می‌خورد و توی دلش می‌گه دیدی تونستم و دیدی شد مهدی.»یا «این یه نظر شخصیه ممکنه هم درست نباشه! ولی خیلی از ما ایرانیا وقتی مهاجرت می‌کنیم شکوفا می‌شیم؛ چون استرس خیلی چیزا یا در واقع استرس همه‌ چیز‌هایی که به خاطر زندگی تو ایران رو دوشمون بود برداشته میشه و تمرکزمون میره به سمتی که باید بره! نمونه: #مهدی_طارمی.»

«افراد ابلهی چون نتانیاهو و گانتس آن قدر به بلوغ فکری و عقلی نرسیده‌اند که بدانند اولا ایران به فناوری تولید IR9 رسیده است و ثانیا نباید در مذاکرات سوتی بدهند چون همه امید ارباب‌شان یعنی آمریکا را برای بازگشت به برجام بر باد می‌دهند! #نطنز.» یا «آغاز #غنى_سازى_٦٠درصد بهترین انتقامی بود که می‌شد از عوامل خرابکاری در #نطنز گرفت. بعضی از شبکه‌های معاند میگن حادثه تأسیسات اتمی نطنز کار خود ایرانه تا بهانه
#غنی سازی_٦٠_درصد باشه! در هر حال تا رفع کامل تمام تحریم‌ها،توسعه صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ادامه خواهد داشت.»یا «این ایده هوشمندانه‌ هست که ایران حرکت‌های بولد و اهرم‌ساز خودش رو بلافاصله به تحرکات اسراییل گره بزنه؛ چون اولا مشروعیت می‌گیره، ثانیا از حمله مدیا جریان اصلی مصون میمونه چون سر دیگه قضیه توحش اسرائیله یعنی همون چیزی که قراره توسط این مدیا مخابره نشه.»یا «بهترین کار در این وضعیت غنی‌سازی بیشتر از ۶۰درصد و ادامه فعالیت‌های هسته‌ای خواهد بود. همین امروز نه فردا.»

 


تعداد بازدید :  364