کیوسک؛ 16 آوریل

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان جمعه 16 آوریل 2021

روزنامه دیلی‌میل، ویلیام و هری، نوه‌های سلطنتی انگلیس را در مراسم خاکسپاری شاهزاده فیلیپ «برادران غریب» توصیف کرده است که کنار هم نبودند.

گاردین

نگرانی‌های «اضطراری» مبنی بر گسترش گسترده آزمایش‌های سریع ویروس کرونا در انگلیس که منجر به نتایج مثبت کاذب زیادی شده، داستان اصلی گاردین را تشکیل می‌دهد. این مقاله می‌گوید در مکان‌هایی که نرخ Covid-19 پایین است، مانند لندن، فقط 2 تا 10درصد نتایج مثبت دقیق است.

تایمز

اتهامات انگلیس و ایالات متحده مبنی بر اینکه روسیه در پس یک حمله سایبری بزرگ به آژانس‌های دولتی غرب بوده، داستان اصلی روزنامه تایمز است. این روزنامه گزارش داده كه پس از حمله «SolarWinds» در سال گذشته، كه ناتو، پارلمان اروپا و سازمان‌های دولتی در واشنگتن را هدف قرار داده بود، به روسیه در مورد «الگوی فعالیت بدخیم» هشدار داده شده است.

دیلی میل

دیلی میل ویلیام و هری، نوه‌های سلطنتی را «برادران غریب» می‌خواند و می‌گوید که پسر عمویشان، پیتر فیلیپس، هنگامی که پشت تابوت پدربزرگ‌شان راه می‌رفتند، آنها را از هم جدا می‌کرد. نیمه بالای صفحه اول، تصویری از شاهزاده ولز در حال مشاهده ادای احترام به پدرش را نشان می‌دهد، با عنوان: «عذاب چارلز، تصویری از اندوه».

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف به چگونگی برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری شاهزاده فیلیپ پرداخته و می‌گوید او این رویداد را با «دقت نظامی» ترسیم کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.