نادر دست‌نشان درگذشت

پیشکسوت شناخته‌شده و برجسته فوتبال مازندران و ایران پس از دو هفته جدال با کرونا درگذشت

درگذشت نادر دست‌نشان یک هفته پس از آن رخ داده است که کادر پزشکی بیمارستان رازی قائمشهر با توجه به روند رو به پیشرفت بیماری کرونا، او را در وضعیت خواب مصنوعی قرار دادند تا فرآیند درمان با ثبات بیشتری انجام شود.

شهروند آنلاین: نادر دست‌نشان پیشکسوت شناخته‌‌شده و برجسته فوتبال مازندران و ایران پس از دو هفته جدال با کرونا درگذشت.

سرمربی ۶۱ ساله تیم فوتبال رایکا و بازیکن نامدار سال‌های دور نساجی که از حدود دو هفته پیش به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری شده بود، بر اساس اعلام منابع بیمارستانی عصر روز جمعه ۲۷ فروردین پس از حاد شدن وضعیت تنفسی و درگیری کامل ریه جان باخت.

درگذشت نادر دست‌نشان یک هفته پس از آن رخ داده است که کادر پزشکی بیمارستان رازی قائمشهر با توجه به روند رو به پیشرفت بیماری کرونا او را در وضعیت خواب مصنوعی قرار دادند تا فرآیند درمان با ثبات بیشتری انجام شود، اما با توجه به درگیری بیش از ۷۰درصدی ریه‌های دست‌نشان با کرونا این اقدامات نتیجه‌بخش نبود.

طی روزهای اخیر با وجود مشکلات کلیوی ایجادشده برای دست‌نشان، طی دو نوبت دیالیز انجام‌شده مشکل کلیه‌هایش برطرف شده بود، اما سطح اکسیژن خون او در روزهای اخیر به ۶۰ رسیده بود و روند بیماری او با شدت پیشرفت کرد.

نادر دست‌نشان که تمام دوران بازی خود را با لباس تیم نساجی پشت‌سر گذاشت، پس از ورود به عرصه سرمربیگری به یکی از سرمربیان اثرگذار و موفق کشور به ویژه در زمینه رساندن تیم‌های دسته یکی به لیگ برتر تبدیل شد. این سرمربی قائمشهری سرمربیگری تیم‌های مختلفی مانند نساجی، پیام مشهد، شهید قندی، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، ملوان انزلی، استیل‌آذین تهران، نفت تهران، ابومسلم، صنعت ساری، مس کرمان، سپیدرود رشت و برخی تیم‌های دیگر را در کارنامه دارد. یکی از رکوردهای به جا مانده از دست‌نشان ثبت بیشترین گل‌های پیاپی در لیگ فوتبال ایران است که ۹ گل در ۸ بازی پیاپی بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.