شماره ۲۲۲۶ | ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين
صفحه را ببند
عکس‌خبر

مهر- در اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان مردم روزه‌دار به میهمانی شهدا رفتند. در ماه میهمانی خدا، شهدا میزبان روزه‌دارانی هستند که هنوز رسم دلدادگی را فراموش نکرده‌اند. اینجا هر روز غروب سفره‌های افطاری در کنار مزار شهدا برپاست.

ایسنا- مراسم جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در صحن حضرت زهرا(س) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و بدون حضور زائران و مجاوران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- خزانه برنج به زمینی کوچک در کنار یا داخل مزرعه کشت اصلی گفته می‌شود. بذر برنج در شرایط غرقابی توانایی جوانه‌زنی را ندارد، بنابراین جهت استفاده از حداکثر بذر و داشتن مزرعه‌ای یک دست ابتدا بذر را در فضای کوچک‌تری تحت شرایط خاص کشت کرده و پس از آماده‌شدن و رشد نشا‌ها آن را به زمین اصلی منتقل و نشاء می‌کنند. محل آن باید در مکانی انتخاب شود که خاک آن به خوبی شخم خورده و معمولا با کود دامی کاملا پوسیده پوشیده باشد. خزانه به صورت شمالی جنوبی احداث می‌شود تا بیشترین نور خورشید را دریافت کرده و هم از وزش باد مصون بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان- سیستان از منظر زمین‌شناسی، یک دشت آبرفتی هموار و نسبتا مسطح از رسوبات رودخانه‌ای و در مجاورت کویر است. دارای بهاری کوتاه و زودگذر است که به‌ زودی جای خود را به تابستانی طولانی می‌دهد.

 


تعداد بازدید :  191