شماره ۲۲۲۶ | ۱۴۰۰ شنبه ۲۸ فروردين
صفحه را ببند
۲ سوله لوازم پلاستیکی در آتش سوخت

دو سوله در جاده خاوران در آتش سوخت و خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران، با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت 2و 25 دقیقه بامداد روز بیست‌وششم فروردین، یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، محله فرون‌آباد به سامانه 125 اعلام شد. به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.»
سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران است، افزود: «آتش‌نشانان تهرانی به‌عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند. در محل حادثه عوامل آتش‌نشانی فرون‌آباد و پاکدشت نیز حضور داشتند. در انتهای محله فرون‌آباد بخشی وجود دارد که در آن، تعدادی کارخانه و کارگاه به شکل سوله و با سقف‌های شیروانی در مجاورت یکدیگر قرار دارند. دو سوله به وسعت حدود 200 تا 250 دچار آتش‌سوزی شده بودند. کاربری این سوله‌ها، ساخت و مونتاژ لوازم پلاستیکی مخصوصا ساعت بود که قابلیت اشتعال بالایی دارد.»
سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: «یکی از سوله‌ها کاملا شعله‌ور شده و آتش از آن به بخش‌های زیادی از سوله مجاور نیز سرایت کرده بود.»
او با بیان اینکه دیوارها و سقف‌های یکی از سوله‌ها به علت شدت حرارت کاملا تخریب شده بود، گفت: «سقف‌های سوله دیگر نیز کاملا دِفرمه شده و در آستانه تخریب بود. آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کرده و خوشبختانه اجازه ندادند آتش به سایر سوله‌های مجاور سرایت پیدا کند.»


تعداد بازدید :  215