قتل هنگام دوردور با سانتافه امانتی

کارکنان نمایشگاه اتومبیل دست به یک جنایت زدند

دوردور‌ خیابانی با خودروی سانتافه امانتی، به یک جنایت ختم شد. کارکنان یک نمایشگاه اتومبیل، با برداشتن خودروی مشتری در خیابان‌های پایتخت ویراژ دادند و درنهایت در یک درگیری فردی را زیر گرفتند.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک تصادف منجر به فوت در منطقه عظیمیه، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ رسالت برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه مأموران مشخص شد که متوفی به‌وسیله یک خودرو سانتافه مورد اصابت قرار گرفته و خودرو نیز از محل متواری شده است.

با توجه به اینکه احتمال به قتل رسیدن متوفی به‌وسیله راننده خودرو سانتافه متصور بود، پرونده به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ارجاع شد.

در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی، هویت صاحب خودرو سانتافه را شناسایی کردند. آنها با دعوت او به پلیس آگاهی متوجه شدند که در تاریخ وقوع قتل او خودرو خود را به منظور فروش در یک نمایشگاه به امانت گذاشته بود. تصادف نیز توسط عوامل مرکز فروش صورت گرفته است.

بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی چهار نفر از عوامل نمایشگاه خودرو پیش‌گفته دستگیر شدند. در تحقیقات صورت گرفته از آنها مشخص شد که در روز حادثه به منظور دوردور کردن در منطقه عظیمیه خودرو سانتافه را از نمایشگاه خارج کردند و در هنگام گشتزنی با مقتول درگیر شده‌اند که در یک زدوخورد راننده خودرو، مقتول را زیر گرفته و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: «آموختن مهارت کنترل خشم می‌تواند از وقوع حوادث تلخ اینچنینی پیشگیری کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.