شماره ۲۲۶۳ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

ایسنا- طرح واکسیناسیون خودرویی علیه ویروس کرونا از عصر روز یکشنبه نهم خردادماه در بلوار شهید سلیمانی قم آغاز به‌کار کرد. در طرح واکسیناسیون سراسری ویروس کرونا، استان قم نسبت به گروه‌های هدف در کشور با استقبال ضعیفی روبه‌رو شد و این موضوع باعث شده است که بنابر اعلام مسئولین امر، در صورت ادامه این روند دوزهای اختصاص‌یافته به استان قم به شهرهای دیگر تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - مهرگرد روستایی در شمال سمیرم با ۳۰۰ خانوار و حدود ۱۰۵۰ نفر جمعیت است که از نظر صنایع‌دستی در رشته نساجی سنتی و بافته‌های داری در سطح ملی، شناخته شده است. بافته‌های داری، بافته‌هایی هستند که از دار‌های عمودی یا افقی برای تولیداتی ازجمله قالی، گبه، گلیم، زیلو، ورنی و شیرکی استفاده می‌شود و رنگ نخ‌های آن طبیعی و طرح‌های آنها برگرفته از طبیعت و فرهنگ منطقه است. در این روستا ۲۰۰ بافنده در ۶۰ کارگاه درحال بافت هستند.

تسنیم - جلسه تمرینی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش، در مجموعه ورزشی المپیک این جزیره برگزار شد و وزیر ورزش نیز در این تمرینات حضور یافت.

ایرنا - عروسی بختیاری در پایان فصل درو(انتهای بهار) یا فصل زمستان که کار زیادی نداشته باشند، برگزار می‌شود. بزرگ‌ترها در روز دست‌بوسون (مراسم تعیین زمان عروسی) با رعایت تمام جوانب و مخصوصا آمادگی خانواده عروس، روزی را برای مراسم عروسی تعیین می‌کنند.


تعداد بازدید :  171