رئیس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: «استراتژی صنعت بیمه، افزایش ضریب نفوذ و رساندن آن به 7درصد است. ما معتقدیم پرتفوی بیمه زندگی باید به 50درصد برسد درحالیکه امروز 15.5درصد است. از این رو برنامههایی برای افزایش سهم بیمههای زندگی داریم که اجرای آنها به نفع خانوادههاست. برنامه بیمه نوعروسان، نودامادها، زنان باردار، نوجوانان و نودانشآموزان را داریم که تحت عنوان بیمه مهر زندگی، این افراد را بیمه میکنیم.»
غلامرضا سلیمانی در مراسم رونمایی از محصول جدید صنعت بیمه با عنوان مهر زندگی با بیان اینکه تمام شرکتهای بیمهای باید به برنامه هرسال یک محصول جدید متعهد باشند، اظهار داشت: «با توجه به تعداد شرکتهای بیمهای، در سالجاری باید 37 محصول جدید بیمهای داشته باشیم و عرضه کنیم.»
رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: «یکی از دغدغههای امروز خانوادهها این است که پس از اینکه فرزندی به دنیا میآورند آیا کسی و نهادی هست که به آنها یاری برساند یا باید درگیر مسائل عدیده تدارکات بیمارستان و هزینه درمان باشند؟»