کیوسک؛ 6 ژوئن

مهم‌‌‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 6 ژوئن 2021

ساندی اکسپرس گزارش می‌دهد «نخست‌وزیر انگلیس قصد دارد که برنامه‌های واکسیناسیون جهانی علیه کرونا» را تا پایان سال آینده در قالب گروه G7 پیش ببرد.

 اکسپرس

ساندی اکسپرس گزارش می‌دهد که اکنون زمانی است که انگلیس «برای هدایت جهان قدم برمی‌دارد». اشاره گزارش به  معامله «پیشگامانه» کشورهای توسعه‌یافته گروه G7 در لندن است، برای پرداخت مالیات بیشتر به شرکت‌های چندملیتی و اینکه نخست‌وزیر انگلیس قصد دارد «برنامه‌های واکسیناسیون جهانی علیه کرونا» را تا پایان سال آینده در قالب این گروه پیش ببرد.

 ساندی تایمز

ساندی تایمز گزارش می‌دهد که برنامه‌هایی برای شاهزاده ویلیام و همسرش، کیت، در نظر گرفته شده تا «برای تقویت همبستگی» زمان بیشتری را در اسکاتلند بگذرانند.

این پیشنهادات باعث می‌شود که آنها بالمورال، ملک اسکاتلندی ملکه، را  به عنوان «خانه‌ای عادی» در نظر بگیرند. یک منبع نزدیک به خانواده سلطنتی به این روزنامه می‌گوید: «آنها فکر می‌کنند سیاستمداران اسکاتلند را از دست داده‌اند».

دیلی میل

شماره یکشنبه دیلی‌میل می‌گوید که «نامه‌ای شدید‌اللحن» از پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس، به غول‌های شبکه‌های اجتماعی ارسال شده که آنها را به حذف پست‌هایی که زرق و برق کانال‌های غیر قانونی را بیشتر می‌کند، توصیه کرده است. این روزنامه می‌گوید: «به واسطه اینکه شركت‌های فناوری اجازه می‌دهند افراد قاچاقچی از سیستم‌عامل خود برای تبلیغ خدمات مجرمانه استفاده كنند، عصبانیت رو به افزایشی در دولت وجود دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.