کیوسک؛ 8 ژوئن

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، 8 ژوئن 2021

به گزارش سه‌شنبه تایمز، کاهش قرنطینه‌ها و محدودیت‌ها  در نظر گرفته شده برای 21 ژوئن در انگلیس ممکن است برای دو هفته به تأخیر بیفتد.

تایمز

به گزارش سه‌شنبه تایمز، کاهش قرنطینه‌ها و محدودیت‌ها در نظر گرفته شده برای 21 ژوئن در انگلیس ممکن است برای دو هفته به تأخیر بیفتد.

در این مقاله آمده است كه پروفسور كریس ویتی و سر پاتریک والنس به وزرای دولت توجیهی ارایه دادند كه به گفته یک منبع «بسیار ناخوشایند» توصیف شده. این منبع می‌گوید آنها انتظار دارند که کاهش محدودیت‌هایی که از ماه‌ها پیش قولش داده شده بود، بین دو هفته تا یک‌ماه با تأخیر انجام می‌شود، پیامدهای سیاسی این تأخیر قبل از شروع تعطیلات تابستان قابل ملاحظه است.

 

تلگراف

نایب‌رئیس کمیسیون اروپا به دیلی‌تلگراف هشدار داده که اگر بوریس جانسون قرارداد Brexit را کنار بگذارد، اتحادیه اروپا جنگ تجاری با انگلیس را آغاز می‌کند تا کالباس انگلیسی همچنان در مغازه‌های ایرلند شمالی فروخته شود.

بریتانیا قبلا به‌طور یک‌جانبه نسبت به تمدید مهلت چک‌های مرزی دریای ایرلند برای بسته‌ها و کالاهای سوپرمارکتی اقدام کرده و تلگراف نوشته که احتمالا وزرا نیز در حال بررسی این کار برای گوشت‌های سرد مانند سوسیس و گوشت چرخکرده هستند. این گزارش می‌افزاید هرگونه اقدامی اتحادیه اروپا را خشمگین می‌کند.

 

گاردین

گاردین درباره نمایندگان شورشی محافظه‌کار که می‌خواهند کاهش کمک‌های خارجی دولت را لغو کنند، گزارش می‌دهد. این روزنامه می‌گوید بوریس جانسون با بسیاری از نمایندگان خود را در مسیر تقابل قرار داده است.

از آنجایی که انتظار می‌رود شخصیت‌های ارشد از جمله ترزا می، نخست‌وزیر سابق در مباحثه‌هایی بعدا این کاهش‌ها را محکوم کنند، گاردین پیش‌بینی می‌کند نشست G7 این هفته برای جانسون شرم‌آور باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.