شماره ۲۲۶۸ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد
صفحه را ببند
معاون اقتصادی رییس جمهوری خبر داد
تمدید مهلت ثبت نام برای مشاغل آسیب دیده از کرونا

مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شد.
«محمد نهاوندیان» در نشست خبری درباره آخرین تصمیمات کارگروه اقتصادی برای حمایت از بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا، اظهارداشت: کارگروه اقتصادی بسته جامع حمایت‌های اقتصادی مالی، بانکی و بیمه‌ای در رابطه با مقررات در سال ۱۴۰۰ را طراحی کرده است.
وی اضافه کرد: با وجود همه محدودیت‌هایی که در سال ۹۹ داشتیم به سبب تبعات اقتصادی همه‌گیری کرونا برای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده، تصمیماتی اتخاذ شد.
نهاوندیان افزود: سال گذشته در مجموع ۷۷ هزار میلیارد تومان به صورت مستقیم و به صورت تسهیلات به خانوارها و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.
معاون اقتصادی رییس جمهوری با بیان اینکه در یک سال گذشته، عملکرد تصمیمات حمایتی کرونا در حوزه‌های مختلف، متفاوت بود، افزود: براساس ارزیابی که در دو ماه گذشته از میزان تحقق برنامه‌های اجرایی داشتیم، کارگروه اقتصادی کرونا یک بسته جامع حمایت‌های اقتصادی کرونا را برای ۱۴۰۰ تصویب کرد. وی اضافه کرد: حمایت‌های اقتصادی ما در حوزه‌های مالی، بانکی و بیمه‌ای و در رابطه با مقررات است و این تصمیمات به صورت مفصل در سایت کارگروه اقتصادی coronomy.ir در دسترس عموم،  است. وی اظهارداشت: مهلت زمانی ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونایی کسب و کارها تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد و توصیه می‌کنم همه کسب وکارها در رسته‌های ۱۴ گانه به بانک‌ها مراجعه کنند.  

 


تعداد بازدید :  128