شماره ۲۲۶۸ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- مراسم تشییع و بدرقه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور صبح سه‌شنبه ۱۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در حسینیه جماران برگزار شد. سید‌علی‌اکبر محتشمی‌پور، سفیر پیشین ایران در سوریه و وزیر کشور در دولت میرحسین موسوی بر اثر ابتلا به کرونا صبح روز ۱۷ خرداد در ۷۵سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران درگذشت.

تسنیم- هرساله با آمدن اردیبهشت و خرداماه کوچ عشایر طوایف یارام طاقلو، ترکاشوند، حسنوند و دلفان به مناطق ییلاق صورت می‌گیرد. جغرافیای لرستان با داشتن دشت‌ها و کوهای پر از آب و علف شرایط منحصربه‌فردی برای عبور و اسکان موقت چندروزه است.

تسنیم- برنامه تریبون آزاد ویژه انتخابات ۱۴۰۰ از روز دوشنبه ۱۷ خردادماه تا روز انتخابات به کمک حوزه بسیج مهدیه و ناحیه بسیج دانشجویی شهر قزوین هر روز در مناطق پررفت‌وآمد شهر برپا می‌شود. این تریبون علاوه بر شنیدن صدای موافقان و مخالفان سعی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

ایرنا- اثر ملی سوسن چلچراغ یکی از کمیاب‌ترین گونه‌های زیست‌محیطی کشور است که در سال ۱۳۵۴ توسط دانشمندی به نام «لدربوری» کشف و در سال ۱۳۵۵ توسط شورای‌عالی محیط‌زیست کشورمان به‌عنوان اثر ملی و طبیعی به ثبت رسید.


تعداد بازدید :  188