شماره ۲۲۷۰ | ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد
صفحه را ببند
عکس‌خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مسابقه دوچرخه‌سواری بانوان رده سنی 3 تا ۶۰ سال پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد.

ایسنا- محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش پنجشنبه بیستم خردادماه به سمنان سفر کرد. حضور در جلسه شورای اداری و شورای آموزش و پرورش، افتتاح چند پروژه آموزشی در شهر سمنان و رونمایی از مجموعه کتب تاریخچه آموزش و پرورش استان سمنان از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر آموزش و پرورش به سمنان بود.

ایسنا- بیش از دوسال است که کرونا همه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... را تا حدود زیادی متوقف و خیلی از مشاغل را با گرفتاری زیادی مواجه کرده است. هنرمندان صنایع دستی هم از جمله این مشاغل هستند که از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون با مشکلات بی‌شماری دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تعداد زیادی از این هنرمندان همه‌ سرمایه‌شان را در این کار گذاشته‌اند و تنها منبع درآمدشان هنر دستان‌شان است. غبار رکودی که کرونا بر بازار صنایع دستی شیراز انداخته، باعث شده تا این روزها بسیاری از هنرمندان یا خانه‌نشین شوند یا به مشاغل دیگری روی بیاورند.

ایسنا- شب 19 خردادماه کارگاه توزیع و شارژ گاز مایع در بلوار خلیج‌فارس قم طعمه حریق شد که به دلیل گستردگی آتش‌سوزی 15 دستگاه خودروی سنگین و بیش از 60 آتش‌نشان به محل اعزام شدند.


تعداد بازدید :  259