شماره ۲۳۷۰ | ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۸ مهر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری در یکی از مناطق قدیمی و پراستعداد اهواز در منطقه سلطان‌منش واقع شده است؛ طرحی که میلیاردها تومان برای توسعه ورزش، شناخت استعداد و افزایش سرانه ورزشی در آن هزینه شده، سال‌هاست که‌ علی‌رغم وعده‌های مسئولان مورد بی‌مهری قرار گرفته و رو به نابودی است.

باشگاه خبرنگاران جوان - بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ایران صبح دیروز سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در سالن ۳۸ نمایشگاه دائمی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - پرداخت فرش و تابلو فرش عبارت است از گرفتن پرزهای سطح فرش به‌نحوی‌که سطح فرش صاف و بدون برآمدگی یا فرورفتگی باشد، به عبارت ساده‌تر پرداخت فرش همانند روگیر فرش می‌باشد که جزو مراحل نهایی تولید تابلو فرش دستبافت به‌شمار می‌آید. عملیات پرداخت فرش، زمانی انجام می‌شود که فرش کاملا بافته‌شده و از دار قالی پایین کشیده شده است.

تسنیم - با تصمیم دولت در تاریخ ۱۸ مهرماه شرکت توسعه نیشکر، مدیریت شرکت نیشکر هفت‌تپه‌ را به عهده گرفت. با توجه به برنامه‌ریزی برای اورهال کارخانه، برنامه برداشت از ابتدای دی ماه خواهد بود. در حال حاضر ۲ ماه حقوق معوق (تیر و مردادماه) کارگران نیشکر هفت‌تپه به آنها پرداخت شده است.


تعداد بازدید :  334