شماره ۲۴۰۰ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
شناخت چند تیپ کاربر اینستا

   امیرمسعود فلاح

می‌خواهیم ببینیم کاربران آپدیت جدید اینستا (اد کردن استوری‌ها به هم) چه تیپ اجتماعی هستند:
1- یه عکس اد کن که نشون بده فامیل‌داشتن خیلی خوبه: مخصوص وابستگان برخی مسئولان که با توجه به توأمان ‌داشتن تعهد و تخصص سِمَت می‌گیرند.
2- یه عکس اد کن که نشون بده ازدواج هنوز قشنگیاشو داره: این مورد هم مخصوص کسانیست که با فرزندان و بستگان برخی مسئولان ازدواج می‌کنند هم کسانی‌که با یک فرد سالمند خیلی پولدار ازدواج می‌کنند هم افراد پولداری که به‌جای صورت زیبا، ماشین و خانه زیبا دارند (سیرت زیبا مهم نیست) و با یک فرد دارای صورت زیبا ازدواج می‌کنند (اینجا هم سیرت زیبا مهم نیست).
3- یه عکس اد کن که نشون بده جدایی به‌جا و به‌موقع خیلی هم کار خوبیه: این مورد خاص کسانیست که در اوج نوسانات قیمت سکه جدا شده‌اند و مهرشان را به اجرا گذاشته‌اند و درس عشق واقعی به شوهر عاشق‌پیشه‌شان داده‌اند.
4- یه عکس اد کن که نشون بده پول، خوشبختی نمیاره: این مورد هم برای کسانیست که مستقیما از پول به خوشبختی نرسیده‌اند، بلکه اول از پول به قدرت یا شهرت یا موقعیت اجتماعی رسیده‌اند بعد خوشبخت شده‌اند و الان دچار خطای دید شده‌اند و قدر پول را نمی‌دانند.
5- عکس بهترین بابای دنیا رو بذار: خب واضح است که فرزندانی که از باباجانشان ارث مشتی بهشان رسیده یا دست‌شان هنوز توی جیب بزرگوار است مخاطب اختصاصی این استوری هستند.
6- با یه عکس بگو کارِت چیه: کسی‌که توی معدن یا زیرِ زمین مشغول کار سخت است یا توی خیابان و بیابان عرق می‌ریزد، دستش تمیز باشد و کارفرما هم اجازه بدهد، نتش آنتن نمی‌دهد و نمی‌تواند همچین استوری بگذارد. می‌ماند دفترنشینان مناطق تحت‌پوشش 4G کلانشهرها.


تعداد بازدید :  369