واژگونی قایق و ناپدیدشدن 27پناهجو در کانال مانش

کیوسک: نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ جمعه 26 نوامبر 2021

«همسرم در قایق بود؛ من از طریق GPS او را می‌دیدم؛ بعد قایق ناپدید شد.» شوهر یک زن کُرد عراقی به دیلی‌تلگراف گفته که می‌ترسد همسرش در حادثه روز چهارشنبه در کانال غرق شده باشد.

نیویورک‌تایمز

خرید در تعطیلات روز شکرگزاری همراه با نگرانی از کارگران واکسینه‌نشده؛ نیویورک‌تایمز در گزارشی به چالش‌های فرارسیدن فصل خرید در روزهای منتهی به تعطیلات مذهبی مسیحیان پرداخته است. فروشگاه‌ها و برندها به هر دری می‌زنند تا تعطیلات چندین ماهه کرونایی را با حضور مشتریان بیشتر در مراکز خرید جبران کنند؛ این در حالی است که جمع زیادی از کارگران آمریکایی از واکسیناسیون سر باز زده‌اند.

 

گاردین

به گزارش گاردین، پس از اعلام هشدار دانشمندان در مورد نوع جدید ویروس کرونا، پروازها از چندین کشور جنوب آفریقا از ساعت 12:00 به وقت گرینویچ روز جمعه به انگلیس ممنوع خواهند شد. این روزنامه می‌گوید این نگرانی وجود دارد که سویه جدید «بدترین مدلی باشد که تا امروز شناسایی شده.» این روزنامه خاطرنشان می‌کند که تاکنون هیچ موردی از این سویه جدید در بریتانیا پیدا نشده است.

 

تایمز

به گزارش تایمز، مسئولان و متخصصان عمیقا نگران توسعه جدید کووید هستند. این روزنامه به نقل از یک منبع ارشد هواپیمایی این خبر را «پتک محکم» برای صنعت سفر توصیف کرده.

تصویر اصلی این روزنامه مربوط به گروهی از مهاجران است که گفته می‌شود از زمان واژگونی یک قایق در کانال مانش از روز چهارشنبه دیگر دیده نشده‌اند. این گروه 27 نفره از مهاجران که گفته شده بیشترشان افغانستانی و عراقی بوده‌اند، بعد از واژگونی قایق در این کانال ناپدید شده‌اند. بوریس جانسون بعد از این حادثه در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری فرانسه درخواست کرده است تا نیروهای گشت فرانسه و انگلیس از این به بعد گشت مشترک در آب‌های کانال مستقر کنند.

 

دیلی‌تلگراف

«همسرم در قایق بود؛ من از طریق GPS او را می‌دیدم؛ بعد قایق ناپدید شد.» شوهر یک زن کُرد عراقی به دیلی‌تلگراف گفته که می‌ترسد همسرش در حادثه روز چهارشنبه در کانال غرق شده باشد. این روزنامه می‌گوید که خانواده‌اش معتقدند مریم نوری در میان 27 کشته‌شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.