شماره ۲۴۰۱ | ۱۴۰۰ شنبه ۶ آذر
صفحه را ببند
عکس خبر

باشگاه خبرنگاران جوان- پنج میلیون دوز واکسن «رازی کوو پارس» تولیدی موسسه رازی صبح روز پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ با حضور وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل وزارت بهداشت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- مراسم سنتی چمر ویژه گرامیداشت سه‌هزار شهید استان ایلام به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ملکشاهی استان ایلام برگزار شد. «چمر» مراسمی سنتی است که جهت یادبود و بزرگداشت بزرگان طوایف، شخصیت‌های مهم گرفته می‌شود و در آن مردان مسلح به تفنگ و قطار فشنگ، به صورت دسته‌های چندنفره شعری حماسی را همخوانی می‌کنند و زنان مویه و شیون‌کنان به عزاداری می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان- پیکر پاک شهید «مهدی محرم» روز پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مسئولان استانی و فرماندهان انتظامی و نظامی در بوئین‌زهرا تشییع شد. شهید «مهدی محرم» ساکن روستای آراسنج شهرستان بوئین‌زهرا و از سربازان مرزبانی نیروی انتظامی بوده که در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در مرز بسطام کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

واحد مرکزی خبر- جشنواره اقوام ایرانی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج در میدان آیینی امام حسین(ع) افتتاح شد. در این جشنواره پوشاک، صنایع دستی و غذا‌های محلی به عموم مردم عرضه می‌شود. این جشنواره تا تاریخ ۷ آذر ماه ۱۴۰۰ برقرار است.


تعداد بازدید :  253