شماره ۲۴۰۱ | ۱۴۰۰ شنبه ۶ آذر
صفحه را ببند
وحید سلیمی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شد

دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران طی حکمی وحید سلیمی را به سرپرستی سازمان داوطلبان این جمعیت منصوب کرد.
در حکم انتصاب او آمده است:
نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست «سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید. با عنایت به اهداف انساندوستانه جمعیت هلال‌احمر مبتنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه، دفاع از ارزش‌های انسانی و کوشش در برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها، انتظار دارم ضمن بهره‌گیری از تجارب ارزنده خود و تمامی افراد صاحب‌نظر، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را به منظور گسترش استفاده از خدمات داوطلبانه افراد، سازمان‌ها، تشکل‌های مردم‌نهاد و خیریه‌ها در جهت افزایش میزان مشارکت عمومی، توسعه موقوفات و بهره‌وری مناسب از آنها و همچنین ارتقای آگاهی مردم در زمینه مقابله با آسیب‌ها در هنگام بروز سوانح و حوادث به کار گیرید.
بالندگی و توفیق روزافزون شما در خدمت به مردم شریف ایران و در راستای تحقق اهداف والای جمعیت هلال‌احمر و همچنین تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


تعداد بازدید :  269