شماره ۲۴۰۱ | ۱۴۰۰ شنبه ۶ آذر
صفحه را ببند
دستگیری سارقان منزل هنگام بالا رفتن از دیوار

باند سه نفره سارقان منزل هنگام ارتکاب سرقت از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شدند.  
در اجرای طرح مبارزه با سارقان منزل، عوامل عملیات کلانتری 139 مرزداران در سطح حوزه استحفاظی کلانتری در حین گشت‌زنی بودند. آنها به یک خودرو 206 که پلاک آن مخدوش بود، مشکوک شدند.
مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز و مشخص شد که راننده و دو سرنشین خودرو در حال زاغ‌زنی منزلی هستند. در همین هنگام، یکی از آنان به ابتدای کوچه برای مراقبت مراجعه کرد. دو نفر دیگر نیز از خودرو پیاده و مشغول بالا رفتن از دیوار آن خانه شدند.
بلافاصله عوامل عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان اقدام کردند. متهمی که ابتدای کوچه ایستاده بود به محض مشاهده ماموران با استفاده از شوکربرقی به سمت آنها حمله‌ور شد و از محل گریخت. با این حال پس از تعقیب و گریز پلیسی، این متهم با شلیک تیر هوایی دستگیر شد.
یکی از متهمان که قصد بالارفتن از دیوار را داشت، پس از سوارشدن بر خودرو از محل متواری شد. متهم سوم پرونده که با استفاده از گاز اشک‌آور سعی می‌کرد جلوی دستگیری خود را بگیرد، در عملیات پلیسی دستگیر شد.
متهمان در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند. ماموران در بررسی‌های پلیسی دریافتند که متهمان سابقه‌دار بوده و تاکنون به دفعات مختلف دستگیر شده‌اند.
سرهنگ  «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری پلیس پایتخت، با اعلام این خبر گفت: «کشف جزئیات پرونده و دستگیری سارق متواری در دستور کار پلیس قرار دارد. پس از تشکیل پرونده قضائی هر دو متهم برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.»


تعداد بازدید :  244