شماره ۲۴۰۲ | ۱۴۰۰ يکشنبه ۷ آذر
صفحه را ببند
خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار نیاز به هم‌افزایی همه ارگان‌ها دارد

پیرحسین کولیوند، در دیدار با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی بر هم‌افزایی هلال‌احمر و مجموعه‌های پزشکی و دانشگاهی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد.
حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، عبدالرضا پازوکی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران و علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور در ساختمان صلح با دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر دیدار و گفت‌وگو کردند و انتخاب ایشان از سوی شورای‌عالی جمعیت هلال‌احمر و انتصاب از سوی رئیس‌جمهوری را تبریک گفتند.
در جریان این دیدار همکاری بین بخشی شامل مشارکت در پیشگیری و امدادرسانی در حوزه حوادث و بلایا مورد تاکید قرار گرفت. همچنین همکاری بیشتر در خصوص مقابله با بیماری کرونا به‌عنوان یکی از اولویت‌ها، در دستور کار قرار گرفت.دکتر پیرحسین کولیوند، با اشاره به اینکه هم‌افزایی در خصوص خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار از اهمیت بسزایی برخوردار است، بر همکاری با سایر دستگاه‌ها از جمله، بسیج، کمیته امداد و خیرین در حوزه سه دانشگاه تاکید کرد.رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت هم‌افزایی جهت ارایه خدمات بین‌المللی، خواستار همکاری چندجانبه در زمینه‌های پزشکی و درمانی شد.

 


تعداد بازدید :  342