شماره ۲۴۰۳ | ۱۴۰۰ دوشنبه ۸ آذر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- جلسه رأی اعتماد به یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش، صبح یکشنبه هفتم آذرماه، به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری به‌منظور دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش و تعدادی از وزیران کابینه سیزدهم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - خانه تاریخی «شیخ‌الاسلام» که اکنون به موزه نساجی یا «خانه نساجی اصفهان» معروف است، به مساحت ۱۴۵۵ مترمربع از بنا‌های دوره صفویه و هدیه شاه‌عباس به دخترش «سرو قد خانوم» و دامادش «محقق سبزواری» از علمای بزرگ آن عصر است. بعد‌ها شیخ‌الاسلام که از علمای بزرگ زنجان در این محل سکنی گزید، مرمت این بنا در سال ۱۳۷۵ آغاز شد و در سال ۱۳۸۹ موزه نساجی در آن تأسیس شد.

واحد مرکزی خبر- مسجد امام سمنان یکی از مساجد ۴ ایوانی ایران محسوب می‌شود که یادگاری است از دوران پادشاهی فتحعلی شاه قاجار که با شبستانی وسیع در مرکز شهر بنا شده است. این مسجد با نام‌های مسجد سلطانی یا مسجدشاه هم شناخته می‌شود و یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی در سمنان است.

ایرنا - امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرماندهان و کارکنان مناطق این نیرو روز یکشنبه به مناسبت هفتم آذرماه (روز نیروی دریایی) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.

 


تعداد بازدید :  280