دسته گل جدید آقای رامبد جوان!

بعد از بهاره رهنما نوبت به رامبد جوان رسید تا با صحبت درباره فقر اقتصادی مردم به کاسبی با فقر متهم شود

رامبد جوان یک بار دیگر در فضای مجازی با سیل انتقادات و اعتراضات کاربرانی مواجه شده که از ویدیوی جدید اینستاگرامی او به‌شدت خشمگین هستند. این انتقادهای مجازی فزاینده از رامبد جوان به‌خاطر انتشار یک تبلیغ رژیم غذایی بوده که منتقدین آن را «کاسبی با فقر مردم» نامیده‌اند.

رژیم غذایی

رامبد جوان با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام خود باعث انتقادات فراوانی شده است. مجری برنامه «خندوانه» در این ویدیو بعد از صحبت و گلایه و شکایت درباره گرانی اجناس، می‌گوید که کسانی که از پس خرید مایحتاج زندگی‌شان برنمی‌آیند، بهتر است از این فرصت برای گرفتن رژیم‌های لاغری استفاده کنند.

این ویدیوی واکنش‌برانگیز که خود رامبد جوان و هوادارانش آن را «تبلیغ رژیم لاغری» یا «تبلیغ رژیم گیاهی» نامیده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی انتقادهای زیادی را از رامبد جوان موجب شده که همین‌جوری هم از سوی بعضی از رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی به ساخت و اجرای «خندوانه» به شیوه کره‌ شمالی متهم بود.

واکنش‌ها به ویدیوی رامبد جوان توسط یک روزنامه‌نگار کلید خورد که با بازنشر ویدیویی که در صفحه اینستاگرام رامبد جوان منتشر شده، از او به‌شدت انتقاد کرد و نوشت: «‏اول گفتم انگار ‎رامبد جوان هم بالاخره به یک اتفاق واکنش نشون داد. بعد دیدم نه، گویا بناست از فقر و درد مردم کاسبی کنه!

آغاز بازی

واکنش‌ها به ویدیوی رامبد جوان توسط یک روزنامه‌نگار کلید خورد که با بازنشر ویدیویی که در صفحه اینستاگرام رامبد جوان منتشر شده، از او به‌شدت انتقاد کرد و نوشت: «‏اول گفتم انگار ‎رامبد جوان هم بالاخره به یک اتفاق واکنش نشون داد. بعد دیدم نه، گویا بناست از فقر و درد مردم کاسبی کنه! وای چه‌قدر همه‌چی گرون شده! پس بیایید تو کمپین کوفت ما شرکت کنید…»

عکس‌العمل این روزنامه‌نگار خیلی زود سیل واکنش‌های کاربران دیگر را به‌دنبال داشت.

کاربری نوشت: «اگه واقعا فقر مالی و فرهنگی در جامعه وجود نداشت، کدوم آدم عاقلی پای این برنامه‌های بنجل می‌نشست؟»

کاربر دیگری هم نوشت: «تبلیغ رژیم غذایی آن‌هم جایی که بخش قابل توجهی از مردم به‌خاطر افزایش سرسام‌آور قیمت با سوء‌تغذیه مواجه‌اند، جای تاسف داره. آمارها حاکی از کاهش ۵۰ درصدی مصرف لبنیات و گوشت قرمز هست. اون‌وقت ایشان پیشنهاد می‌کنن رژیم بگیریم!»

کاربران دیگر هم نظرات دیگری داشتند. از جمله اینکه «درست است همه‌چیز گران و ترسناک شده، اما نه با این نشاط. غم و اندوه گرسنگی و گرانی بسیار طاقت‌فرساتر از این سرزندگی شماست.»

یا: «سوالتان این است که چه کنیم تا هزینه‌های‌مان کنترل شود؟ راهکارهای زیادی وجود ندارد جز کم کردن خریدِ کالاهای اساسی…»

و این یکی: «البته با هر معیاری شما مودب‌تر از آن همکارتان هستید که ماها رو آدم‌های بی‌دست‌وپا نامیده بود!»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.