شماره ۲۴۰۴ | ۱۴۰۰ سه شنبه ۹ آذر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- عاشقان کویر و دوستداران بیابان برای دستیابی به مناطق بکر و دیدنی روزها و ساعت‌ها مسیر طی می‌کنند تا به مقصد موردنظر برسند. اگرچه گوشه‌به‌گوشه سرزمین ایران چشم‌اندازهای طبیعی فراوانی دارد اما «ریگ ملک» از جمله مناطق بسیار بکر است. وجود کیلومترها رمل در میان نخلستان‌های زیبا و آب‌های روان و جاری بی‌شک انحصار این منطقه را از آن خود می‌کند. مردمان پاک و میهمان‌نواز منطقه ریگ ملک که محبت بیکران دارند به گرمی پذیرای هر میهمانی خواهند بود.

ایسنا- مانور سراسری زلزله، دوشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین وزارت آموزش‌وپرورش و تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در مدرسه بدری برهانی در شرق تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مرحله چهاردهم «طرح ظفر» پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، دیروز (دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰) با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، در ستاد فرماندهی پلیس فاتب اجرا شد. رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف دو تن و ۶۷۰ کیلو موادمخدر در طرح ۱۴ ظفر و دستگیری ۸۵ قاچاقچی عمده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رواق و گنبد الله‌وردی‌خان واقع در شمال شرق بقعۀ مطهّر امام رضا(ع) و از باشکوه‌ترین نمونه‌های هنر صفوی حرم می‌باشد. این رواق عبارت است از یک گنبدخانۀ هشت‌ضلعی که برگرد داخل آن هشت صفّه در ردیف پایین و هشت صفّۀ کوچک‌تر یا ایوانچه در ردیف بالای آن قرار گرفته است.

 


تعداد بازدید :  309