شماره ۲۴۰۶ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
عکس خبر

ایسنا- روستای «قاهان» قم در مسیر جاده ساوه و از توابع شهر جعفریه، به دلیل وجود تنگه قاهان یکی از مقاصد گردشگری مطرح و پربازدید استان است. این روستا به دلیل محصولات کشاورزی زیاد خود و دارا بودن درختان بسیار، در فصل پاییز و با زرد شدن برگ درختان چهره‌ای زیبا و تماشایی به خود می‌گیرد.

ایسنا- بیمارستان خیرساز ناظران وابسته به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، از سال ۱۳۹۴ آغاز به احداث کرد و در بهمن ۱۳۹۹ افتتاح شد. این بیمارستان تخصصی درمان و پیشگیری سرطان در زمینی به مساحت ۱۸هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۲۰۰ تخت بستری و زیربنای ۲۹هزار مترمربع با امکانات مدرن ساخته شده است. بیمارستان ناظران در بخش‌های هماتولوژی، انکولوژی، جراحی، شیمی‌درمانی سرپایی، درمانگاه‌های تخصصی و سایر بخش‌های پاراکلینیکی شامل  MRI، انواع سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه و... ارایه خدمت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان- لنج‌های چوبی و سنتی که تاریخی از آنها گذشته، در بندر عامری و در خور به گل نشسته‌اند. این لنج‌های قدیمی در خلیج‌فارس سالیان طولانی جولان می‌دادند و برای تجارت، باربری و ماهیگیری بین کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس در تردد بوده‌اند. این لنج‌ها اکنون تن به گل داده و تبدیل به مکانی جذاب و تماشایی برای جذب گردشگر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان- تشییع پیکر هفتمین شهید مدافع سلامت «علی فعال» در بیمارستان بقیه‌الله صبح دیروز چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.


تعداد بازدید :  425