شماره ۲۴۰۶ | ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
سرقت میلیاردی از شرکت به‌خاطر حسادت به مدیرعامل

متهمان از همسران‌شان به‌عنوان پوشش در دزدی استفاده کردند
دو نفر از کارمندان شرکتی در شمال تهران به‌خاطر حسادت به مدیرعامل‌شان، 15 میلیارد ریال از اموال شرکت را سرقت کردند.
در پی وقوع سرقتی در یکی از شرکت‌های خصوصی الکترونیکی مشخص شد که سارق یا سارقان مقادیر فراوانی اموال مربوط به شرکت را به ارزش 15 میلیارد ریال  سرقت کرده‌اند.  
بررسی‌های کارآگاهان نشان از داخلی بودن سرقت داشت. بدین‌ترتیب مراقبت‌های ویژه در خصوص تردد کارمندان شرکت انجام و در ادامه مشخص شد که دو نفر از کارمندان مورداعتماد شرکت، سرقت‌ها را با حضور همسران‌شان انجام داده‌اند.
با شناسایی مخفیگاه یکی از کارمندان، متهم به همراه همسرش دستگیر و در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد که حضور همسران در شامگاه سرقت پوششی بوده است و همسران هر دو کارمند از سرقت بی‌اطلاع هستند.
در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که متهم دوم پرونده پس از اطلاع از دستگیری همدستش به شهرستان‌های اطراف تهران متواری شده است. او با قطع ارتباط با اعضای خانواده‌اش سعی در ادامه زندگی مخفیانه دارد.
با رصدهای دقیق اطلاعاتی و هوشمندی کارآگاهان در نهایت سارق متواری در حالی که با لباس زنانه به مخفیگاهش تردد داشت شناسایی شد. پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به این مرکز انتقال یافت.
سرهنگ «کرم یوسفوند» رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «متهمان در بازجویی‌های انتظامی انگیزه سرقت را حسادت به مدیرعامل شرکت اعلام کردند. در نهایت هر دو سارق با دستور قضائی روانه زندان شدند.»

 


تعداد بازدید :  431