شکنجه و قتل پسربچه 6 ساله انگلیسی به دست نامادری‌

کیوسک: نگاهی به مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 3 دسامبر 2021

بیشتر روزنامه‌های روز جمعه انگلیس به پرونده آرتور، پسر شش ساله‌ای که توسط پدر و نامادری‌اش شکنجه، مسموم و در نهایت با ضرب و شتم کشته شد، منتهی می‌شوند.

نیویورک‌تایمز

«چرا اومیکرون پیش از این در آمریکا دیده نشد؟» نیویورک‌تایمز در گزارشی با طرح این سوال نوشته است: «جمعه گذشته، یک روز بعد از اینکه مختصصان آفریقای‌جنوبی اعلام کردند نمونه‌هایی از واریانت جدید کرونا در این کشور دیده شده، اروپا و مشخصا بلژیک اولین مورد ابتلا به این سویه را اعلام کرد و در ادامه استرالیا، کانادا، دانمارک و ایتالیا موارد ابتلا به سویه اومیکرون را گزارش دادند؛ این در حالی بود که محققان آمریکایی همچنان در حال مطالعه بودند. یک ویروس‌شناس آمریکایی می‌گوید: «زمانی که موارد متعدد ابتلا به یک سویه را در کشورهای متعدد مشاهده می‌کنیم، این به‌خودی‌خود یعنی ویروس به اینجا هم آمده است.»

دیلی‌تلگراف

بیشتر روزنامه‌های روز جمعه انگلیس به پرونده آرتور، پسر شش ساله‌ای که توسط پدر و نامادری‌اش شکنجه، مسموم و درنهایت با ضرب و شتم کشته شد، منتهی می‌شوند.

به گزارش دیلی تلگراف روز پنجشنبه نامادری او گناهکار شناخته و پدرش به قتل عمد متهم شد و آنها بعدا در روز جمعه محکوم معرفی شدند. روزنامه دیلی‌تلگراف روایت شکنجه این کودک را اینگونه توصیف می‌کند: «هر روز قرنطینه، یک کبودی.»

گاردین

گاردین هم عکس آرتور خردسال را به تصویر می‌کشد و آنچه برای این کودک شش ساله اتفاق افتاده را «ظلم وحشتناک» می‌خواند.

گزارش اصلی این روزنامه در مورد قطع بودجه از طرف  Unite  بزرگ‌ترین حامی اتحادیه کارگری است. یونیت تصمیم گرفت بودجه را قطع کند زیرا به گفته دبیر کل آن «کارگر نیاز دارد در مورد کارگران صحبت و از جوامع کارگری دفاع کند.»

دیلی‌میل

دیلی‌میل این سوال را درباره پرونده قتل کودک خردسال مطرح کرده که «چرا آنها آرتور را نجات ندادند؟» این روزنامه گزارش می‌دهد که مددکاران اجتماعی و پلیس با سوالات زیادی در این پرونده روبه‌رو هستند؛ علایم زیادی وجود داشت که نشان می‌داد پسربچه توسط پدر و نامادری خود شکنجه می‌شود… اما کسانی که باید اهمیت دهند، توجه نکردند و دیگر خیلی دیر شده است.» این روزنامه تصویری از اما تاستین، نامادری او که مجرم به قتل شناخته شد و پدر آرتور، توماس هیوز که به خاطر قتل عمد محکوم شده، گذاشته است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.