شماره ۲۴۰۷ | ۱۴۰۰ شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
قتل‌عام خانوادگی در یزد

جسد سوزانده شده مادر و پسر در بیابان کشف شد
پسر جوان پدر، مادر و برادر کوچک‌ترش را به قتل رساند و جسد آنها را سوزاند. عامل این قتل‌عام خانوادگی در شهر مجومرد ظرف مدت ۱۰ ساعت شناسایی و بازداشت شد.
پنجشنبه شب‌گذشته خبر مرگ یک زن و فرزند او در شهر مجومرد اشکذر به پلیس اعلام شد. با دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر شدند. آنها با جسد بی‌جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله‌اش که به قتل رسیده بودند، روبه‌رو شدند. در ادامه یک جسد دیگر نیز که در بیابان‌های اطراف اشکذر سوزانده شده بود توسط پلیس کشف شد.
بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد. ضمن هماهنگی با دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده از صحنه جرم و با دقت‌عمل ‌و هوشیاری پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده مورد ظن پلیس واقع شد.
پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند، در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند. سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد با اعلام این خبر گفت: «متهمان که ۱۹ و ۲۱ ساله و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان‌رضوی هستند، در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.» قاتل در بازجویی‌های پلیس گفت: «ابتدا مادر و برادرم را کشتم و جسدشان را آتش زدم. بعد هم پدرم را کشتم. جسدش را با همکاری دوستم به بیرون خانه بردم و در بیابان‌های اطراف شهر رها کردم. به‌خاطر اینکه خانواده درکم نمی‌کردند تصمیم به قتل آنها گرفتم. می‌خواستم صحنه‌سازی کنم که موفق به این کار نشدم و خیلی زود نقشه‌ام لو رفت و پلیس من را دستگیر کرد.»

 


تعداد بازدید :  300