شماره ۲۵۳۵ | ۱۴۰۱ چهارشنبه ۴ خرداد
صفحه را ببند
عکس خبر

مقامات شانگهای بعد از بیش از 6 هفته، برخی از محدودیت‌های قرنطینه در این کلانشهر را لغو کرده‌اند. تردد قطارها به صورت محدود از سر گرفته شده و ساکنان مناطقی با آمار پایین ابتلا به کرونا، اجازه خروج از منزل یافته‌اند. ایستگاه قطار «هونگ‌کیائو» پس از بازگشایی، شاهد تردد دوباره مسافران بود. در این بین شماری همچنان جانب احتیاط را رعایت کرده و با لباس و عینک محافظ بار سفر بسته‌اند.

مسابقات فرمول E، مسابقات اتومبیل‌رانی ویژه خودروهای تمام‌الکتریکی است. این مسابقات برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ برگزار شد. شهر لندن امسال در روزهای ۸ و ۹ مرداد میزبان فرمول E است. خودرویی که در تصویر می‌بینید یکی از خودروهای شرکت‌کننده در فرمول E  است که از آن رونمایی شده است. کار نقاشی روی این خودرو را یکی از هنرمندان گرافیتی‌‌کار سرشناس به نام «Mr Cenz» انجام داده است.

در بنگلادش ساخت دیگ‌های سفالی یکی از هنرها و صنایع دستی محبوب به شمار می‌آید. در این تصویر زنی صدها دیگ سفالی را در زیر آفتاب کم‌فروغ عصر قرار داده تا پس از مدتی دیگ‌ها را در کوره قرار دهد. در این کارگاه در شرق بنگلادش روزانه ۳ هزار دیگ سفالی ساخته می‌شود. ساخت دیگ‌های سفالی در بنگلادش قدمتی چند صد ساله دارد.

هوای داخل این ساختمان سبز مسکونی در شهر میلان ایتالیا احتمالا در گرمای تابستان دلپذیر و خنک است. زندگی در چنین آپارتمانی اما ارزان نیست: ساکنان باید علاوه بر مخارج عادی، حدود ۱۵۰۰ یورو هم برای مخارج جانبی نگهداری این جنگل چندطبقه بپردازند.


تعداد بازدید :  444