هلال‌احمر با تمام توان برای امدادرسانی حاضر است

تلاش هلال‌احمر برای دسترسی سریع‌تر به مصدومان احتمالی در زیرزمین ساختمان متروپل

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در سانحه آبادان گفت: در جلسه با وزیر کشور راه‌کارهای افزایش سرعت امدادرسانی و دسترسی به زیرزمین ساختمان متروپل آبادان بررسی و نتایج خوبی حاصل شد.

به گزارش شهروند آنلاین؛ ‏پیرحسین کولیوند با حضور در صحنه عملیات امدادرسانی در سانحه ریزش ساختمان تجاری آبادان، تاکید کرد: هلال‌احمر با تمام توان برای امدادرسانی در این سانحه حضور یافته است.

او افزود: وسعت حادثه ریزش ساختمان تجاری آبادان، سنگین است، سازه کاملا فروریخته و 32 نفر مصدوم و 10 جانباخته داشتیم که مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند و با تلاش و حضور تیم‌های آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و استفاده از دستگاه‌های زنده‌یاب هلال‌احمر، هفت نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به جلسه مدیریت بحران استانداری خوزستان با حضور وزیر کشور، اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیق‌تر و تقسیم‌بندی خوبی انجام شد که کارها تخصصی‌تر انجام شود تا بتوانیم با توجه به حجم آوار، دسترسی سریع‌تری به زیرزمین پیدا کنیم و اگر فردی در زیرزمین گرفتار شده باشد، نجات دهیم.

کولیوند گفت: تیم‌های مختلفی در صحنه عملیات حضور دارند و همکاری دستگاه‌های امدادی خوب است. تمام تلاش ما این است که سرعت امدادرسانی را افزایش دهیم.

انتهای پیام//

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.