شماره ۲۶۲۹ | ۱۴۰۱ شنبه ۲ مهر
صفحه را ببند
کیوسک

تایمز
روزنامه تایمز  با تیتری که آن را «قمار 50 میلیارد پوندی» آقای کوارتنگ بر سر کاهش مالیات می خواند، گزارش می دهد که صدراعظم انگلیس می گوید بریتانیا باید «چرخه باطل رکود» را بشکند و رشد اقتصادی را تشویق کند. این روزنامه می‌گوید این برنانمه همچنین شامل 40 «منطقه سرمایه‌گذاری» با نرخ‌های مالیاتی پایین‌تر، قوانین برنامه‌ریزی سخت‌گیرانه‌تر و آنچه که آن را «مقررات زیست‌محیطی کارآمد» می‌نامد، خواهد بود.
دیلی میرر
در اطلاع رسانی یک قتل، روزنامه دیلی میرر با کشتن یک پسر 15 ساله در هادرسفیلد که در خارج از مدرسه با ضربات چاقو کشته شد، پیشتاز شد. این روزنامه می‌گوید خیری مک‌لین در حالی مورد حمله قرار گرفت که «همکلاسی‌های وحشت‌زده به قاتلان نگاه می‌کردند» و علی‌رغم «تلاش‌های مذبوحانه» یک معلم برای نجات او جان باخت.

دیلی اکسپرس
روزنامه دیلی اکسپرس با تیتری تحت عنوان «به سمت رشد بروید!» مطلبی را در مورد آنچه «بزرگترین کاهش مالیات در دهه‌های اخیر» می‌خواند، گزارش می‌کند. این روزنامه می‌گوید «از زمانی که مارگارت تاچر» مالیات‌ها تا این حد کاهش پیدا نکرده است، و خاطرنشان می‌کند که آقای کوارتنگ با اعلام آن‌ها در مجلس عوام «مبلغ عصر جدیدی برای بریتانیا خواهد بود».


تعداد بازدید :  499