شماره ۳۰۵۲ | ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
صفحه را ببند
ضرب شست کم نظیر حزب الله لبنان به مقر سری ارتش اسرائیل

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در «عین بعال» و «الشهابیه» دیروز، چهارشنبه، مقر سری فرماندهی اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این عملیات تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.
رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که 13نظامی صهیونیست در اثر اصابت راکت به ساختمانی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند. بنا به گزارش‌های منتشر شده، حال 4نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است. امروز شمال فلسطین اشغالی شاهد درگیری و تنش شدیدی بین حزب‌الله و ارتش رژیم اسرائیل است و طرفین مواضع یکدیگر را به آتش گرفته‌اند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حادثه شدید در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و نوشتند که حزب‌الله دو موشک سنگین و چند موشک دیگر شلیک کرد که رهگیری نشدند. رسانه‌های اسرائیلی افزودند: 4موشک در شهرک «عرب العرامشه» برخورد کرد و گنبد آهنین نتوانست آنها را رهگیری کند.
همچنین خبرگزاری فارس، به نقل از کانال 12رژیم صهیونیستی، آمار مجروحان حمله حزب‌الله را 14نفر اعلام کرده است. در این رابطه خبرگزاری ایرنا نیز نوشته است: «منابع رسانه‌ای صهیونیستی از مجروح شدن ۱۸ صهیونیست در این حمله و وخیم بودن حال چند تن از آنها خبر دادند.»


تعداد بازدید :  5