شماره ۳۰۵۷ | ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
برنامه آینده شبکه نمایش خانگی
سریال‌هایی که در راهند

 علاوه بر سریال‌هایی که پخش خود را از پلتفرم‌های مختلف آغاز کرده‌اند؛ در شبکه نمایش خانگی سریال‌های زیادی نیز جلوی دوربین رفته که یا هنوز در مراحل مختلف تولید هستند یا اینکه در انتظار آغاز نمایش خود، در صف انتظار پلتفرم‌ها ایستاده‌اند. مروری حتی اجمالی بر این سریال‌ها و اسامی سازندگان آنها، حاوی این نوید هست که حال خوب شبکه نمایش خانگی به‌احتمال زیاد در ماه‌های آتی هم ادامه خواهد داشت.
شاید بتوان گفت کنجکاوی‌برانگیزترین و موردانتظارترین سریال این فهرست «زخم کاری ۳» محمدحسین مهدویان است. سریالی که مهدویان بعد از شکست «زخم کاری ۲» با تمرکز دوباره بر شخصیتِ مالک با بازی جواد عزتی کلید زده و به‌نظر می‌رسد که با این کار می‌خواهد سریال را دوباره به دوران اوجش برگرداند. «زخم کاری ۳» با بازی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز و الناز ملک گفته می‌شود به‌زودی در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.
«قطب شمال» ساخته امین محمودی‌یکتا جدیدترین محصول فیلیمو است که ظاهرا تا چند روز دیگر به جای سریال «گناه فرشته» منتشر خواهد شد. این سریال که گفته می‌شود اقتباسی از رمان مشهور «کنت مونت کریستو»، نوشته الکساندر دوماست؛ با بازی فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نگار فروزنده، نازنین بیاتی، عباس جمشیدی‌فر، شهرام قائدی و فرزاد حسنی جلوی دوربین رفته است. سریال پلیسی «ازازیل» به کارگردانی حسن فتحی و بازی پری‌ناز ایزدیار، پیمان معادی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان؛ سریال اقتباسی- تاریخی «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار با بازی بهنوش طباطبایی، میلاد کی‌مرام، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه و آزاده صمدی؛ «بی‌عاطفه» کمال تبریزی با حضور رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان‌افشار و حامد بهداد؛ «در انتهای شب» آیدا پناهنده با بازی پارسا پیروزفر و هدا زین‌العابدین؛ سریال «پوکر» ساخته رضا دادویی با بازی شهاب حسینی، امین حیایی، نیکی کریمی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان؛ «مادرخوانده» امیر پورکیان با حضور آناهیتا درگاهی، بهاره کیان‌افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، علی استادی و حسین مهری؛ و «بازنده» به کارگردانی امین حسین‌پور با بازی علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، ‌رؤیا جاویدنیا و پیمان قاسم‌خانی دیگر سریال‌‌هایی هستند که مخاطبان شبکه نمایش خانگی انتظار آغاز پخش‌شان را می‌کشند.


تعداد بازدید :  54