شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
امیدواریم تاکسی ها تخلف نکنند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدجعفر تشکری هاشمی، معاون شهردار تهران گفت: «افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها برای سال 94 در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است، و این افزایش نرخ پس از تایید فرمانداری و از ابتدای سال 94 محقق خواهد شد. بنابراین، با توجه به این امر، تمامی رانندگان قریب به 8 هزار تاکسی شهر، ملزم به رعایت قانون بوده و حق ندارند در اسفند ماه نسبت به افزایش کرایه ها اقدام کنند. به همین منظور 100 گشت تاکسیرانی با استقرار در پایانه های تاکسیرانی بر عملکرد تاکسیرانان و رعایت تعرفه نرخ کرایه در سال 93 نظارت خواهند کرد.
همچنین سیدجعفر تشکری هاشمی شماره سامانه ای را نیز اعلام کرده که «  اگر شهروندان هر گونه تخلفی را از سوی تاکسیرانان در افزایش کرایه ها مشاهده کردند، می توانند مراتب را از طریق سامانه 1888 به معاونت حمل ونقل و سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند. به این ترتیب، برچسب های نرخ کرایه ها بر روی شیشه تاکسی ها نصب شود تا مسافران بدانند مجاز به پرداخت چه میزان کرایه هستند.»
 امیدواریم که برخی از رانندگان تاکسی ها، برای دریافت کرایه، بهانه گیری نکنند، برچسب کرایه ها را از شیشه جدا نکنند یا اظهار نکنند که برچسب قیمت روی شیشه، قدیمی و مربوط به سال
 گذشته است.

 


تعداد بازدید :  430