شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
پرسه در بازار

فروش سکه‌های تقلبی در بازار

عبادالله محمدولی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی گفت: در روزهای پایانی ‌سال تقاضا برای مصنوعات طلا و سکه افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث شده عده‌ای سودجو از این فرصت سوءاستفاده کرده و به فروش سکه‌های تقلبی اقدام کنند. او افزود: در چند ماه اخیر گزارشی مبنی بر فعالیت عده‌ای سودجو که مبادرت به فروش سکه‌های با عیار پایین می‌کردند به ما رسید که به سرعت شناسایی شده و اقدامات قانونی لازم در این زمینه درحال انجام است.

بدون مطالعه سیم‌کارت نخرید

افشار فروتن رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، موبایل و لوازم جانبی به خریداران بازار سیم‌کارت توصیه کرد: لازم است افراد پیش از خرید حتما بر روی ویژگی‌های کدهای مختلف مطالعاتی انجام دهند. او افزود: زمانی سیم‌کارت‌های همراه اول با ودیعه‌های 400‌هزار تومانی به فروش می‌رسیدند اما اکنون این‌گونه اعلام شده که قیمت اولیه ارایه سیم‌کارت باید کمتر از 170‌هزار تومان باشد. بر همین اساس سیم‌کارت‌های کد جدید فاقد رومینگ هستند و در کارکرد نوعی اختلاف با کدهای قبلی دارند.

گوشت قرمز نباید بیشتر از 28‌هزار تومان باشد

سعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت: با توجه به قیمت خرید دام از دامداران، گوشت قرمز حداکثر باید کیلویی 28‌هزار تومان در بازار مصرف فروخته شود.
او افزود: عده‌ای که از واردات منافعی دارند، هر زمان که منافع خود را در خطر می‌بینند شایعاتی مانند کمبود و نیاز به واردات را پخش می‌کنند
 اما درحال حاضر هیچ کمبودی برای تأمین نیاز کشور به گوشت قرمز وجود ندارد.

 


تعداد بازدید :  452