شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
روی خط خبر

در‎ آذربایجان‌شرقی صورت گرفت
عضویت استاد کریمی‌مراغه‌ای در هلال‌احمر
استاد میرزاحسین کریمی، ادیب و شاعر آذری‌زبان کشور در مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‎احمر استان آذربایجان‌شرقی، عضو داوطلب جمعیت هلال‌احمر شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی احمدیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت  هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی با تجلیل از شخصیت ادبی استاد کریمی، اشعار این شاعر را در رثای ائمه‌اطهار زبانزد خاص و عام دانست و از درگاه خداوند متعال طول‌عمر توام با صحت و سلامتی را برای استاد خواستار شد. استاد حاج‌میرزاحسین کریمی‌مراغه‌ای هم در این دیدار با تجلیل از خدمات هلال‌احمر، همت و پشتکار را مهمترین عامل موفقیت بشر دانست. استاد حاج‌میرزاحسین کریمی‌مراغه‌ای با امضای فرم داوطلبی جمعیت هلال‌احمر و پوشیدن لباس داوطلبان به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر درآمد.

در دهمین دوره مسابقات لیگ دسته‌یک جوانان کسب شد
مقام سومی تیم تکواندو هلال‌احمر استان مازندران
تیم تکواندو هلال‌احمر استان مازندران مقام سوم دهمین دوره مسابقات لیگ دسته‌یک جوانان و بزرگسالان بانوان کشور (جام‌کوثر) را کسب کرد. در مراسم اختتامیه که در تهران برگزار شد حکم قهرمانی و مدال سوم این مسابقات را تیم سازمان جوانان هلال‌احمر از رئیس فدراسیون تکواندو دریافت کرد. گفتنی است در این دوره از مسابقات سوسن حاجی‌پور از تیم هلال‌احمر عنوان بهترین بازیکن را به‌دست آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان خبر داد
برگزاری 15‌دوره طرح ایمنی‌و‌سلامت
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان گفت: «آموزش رکن اساسی برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر است و در همین راستا 15دوره طرح ایمنی و سلامت نوروزی در سطح استان کردستان برگزار شده است.» دکتر حسن خدابنده‌لو روز پنجشنبه در نشست استانی طرح ایمنی و سلامت حوزه جوانان اظهار کرد: «ایجاد بستری مناسب و رفاهی کامل برای مسافران نوروز در ایام تعطیلات یکی از اولویت‌های کاری جمعیت هلال‌احمر است.» او افزود: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مناسب این طرح در شهرهای مرزی با توجه به حضور گسترده مسافران با اهتمام بیشتری اجرا شود.»  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان بیان کرد: «برگزاری ایستگاه سلامت، خیمه‌های نماز، ایستگاه‌های اسکان مسافران و افتتاح طرح غنچه‌های هلال در ایام تعطیلات از جمله اقداماتی است که در راستای رفاه بیشتر مسافران انجام شده است.» دکتر خدابنده‌لو یادآور شد: «همچنین سایت «سفر سالم» که به همت حوزه جوانان هلال‌احمر راه‌اندازی شده  تمامی اطلاعات را به لحاظ وضع ترافیک، نقاط حادثه‌خیز، بارندگی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهد.»

توسط خیران ورزقانی صورت گرفت
تأمین یخچال و بخاری خانواده محروم روستایی
همزمان با اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در سراسر کشور، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورزقان در یک اقدام خداپسندانه مایحتاج زندگی یک خانواده فقیر روستایی را تهیه کردند. اعضای خانه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورزقان در اجرای فاز اول طرح فرشتگان رحمت در این اقدام به کمک خانواده محروم و ناتوان ساکن روستای نهریق از توابع بخش مرکزی ورزقان شتافته و یک دستگاه یخچال و یک دستگاه بخاری گازسوز به آنها اهدا کردند.


تعداد بازدید :  383