شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
متهم این تیراندازی فراری است
انتقام گیری خونین مقابل در زندان

شهروند| یکی از اراذل و اوباش خطرناک مازندران، متهمي را كه از زندان آزاد شده بود و قصد خروج از زندان آمل را داشت، هدف شليك گلوله‌ها قرار داد و از محل گريخت. هنوز انگيزه متهم فراري از اين تيراندازي مشخص نشده است.
ظهر روز پنجشنبه بود كه يك متهم با گرفتن حكم آزادي‌اش از زندان آمل خارج شد. درست وقتي كه این زندانی با ماموران بدرقه قصد خروج از زندان را داشت، ناگهان صداي شليك گلوله سكوت فضاي اطراف زندان را شكست و همه را وحشت‌زده كرد. دو گلوله به سمت اين زنداني شليك شده بود؛ يك نفر اسلحه به دست به سمت اين زنداني شليك كرده بود. اين زنداني كه مهرداد نام داشت یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه اهل چمستان نور بود. وي به اتهام شرارت زنداني شده بود و پس از آزادي جلوی در زندان آمل مورد هدف 2 گلوله قرار گرفت. مهرداد غرق در خون روي زمين افتاده بود كه خيلي زود ماموران اورژانس را خبر كردند.
عوامل اورژانس نيز پس از حضور در صحنه بلافاصله اين زنداني را به بيمارستان منتقل كردند. مهرداد از ناحيه دست و پا به شدت مجروح و خوشبختانه از اين حادثه جان سالم به‌در برده بود. با اين حادثه ماموران پليس خيلي زود موضوع را در دستوركار خود قرار دادند و به تحقيق در اين رابطه پرداختند.
 تجسس‌هاي ماموران پليس آمل نشان داد كه عامل این تیراندازی «سجاد» نام داشته و از افراد شرور سطح یک مناطق شمال کشور محسوب می‌شود. وی كه پس از تیراندازی مقابل زندان از محل متواری شده بود تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا پس از دستگيري وي، هدفش از اين تيراندازي مشخص شود. مهرداد نيز در تحقيقات با اظهار بي‌اطلاعي از اين ماجرا به ماموران پليس گفت: من نمي‌دانم چرا و با چه انگيزه‌اي هدف گلوله قرار گرفتم.
در حال حاضر نيز تحقيقات پليس جنايي درخصوص اين اقدام همچنان ادامه دارد.


تعداد بازدید :  211