شماره ۵۱۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۶ اسفند
صفحه را ببند
زمین‌لرزه بامدادی در مرز 2 استان

شهروند| زلزله 5.2 ریشتری منطقه‌ای میان مرز دو استان کرمان و هرمزگان را لرزاند و مردم آنجا را وحشت‌زده كرد. اين زمين‌لرزه هيچ خسارت مالي و جاني در پي نداشت.
ساعت 2.24 بامداد روز جمعه زمین‌لرزه 5.2 ریشتری منطقه فاریاب در عمق 10 کیلومتری زمین را لرزاند. دقایقی پس از این حادثه تیم‌های ارزیاب را به محل اعزام شدند اما خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی و مالی رخ
نداده بود.
صالحی، مدیرکل بحران استان کرمان، در اين خصوص با بیان این‌که نیروهای امدادی ما همچنان در این مناطق در آماده‌باش هستند، گفت: برخی از شهروندان متوجه این زمین‌لرزه شده و از خانه‌های خود خارج شده بودند اما خوشبختانه این زمین‌لرزه خسارتی نداشت. ارسلان بهاری، مدیرکل بحران استان هرمزگان نیز دراین‌باره گفت: با توجه به این‌که کانون این زمین‌لرزه در استان کرمان واقع شده اما در منطقه‌ای نزدیک به استان هرمزگان و شهرستان کهنوج بود، ما نیز تیم‌های ارزیابمان را به این مناطق اعزام کردیم که خوشبختانه گزارش‌های دریافتی از آنان حاکی از آن است که هیچ خسارتی اعم از مالی و جانی از این زلزله رخ نداده است. مدیرکل بحران استان هرمزگان ادامه داد: با این وجود تیم‌های امدادی ما در این مناطق آماده‌باش هستند.
همچنين واحد  روابط‌عمومي هلال‌احمر كرمان نيز در گفت‌وگو با «شهروند» در اين خصوص گفت: «پس از اعلام خبر اين زمين‌لرزه بلافاصله دو تيم امدادي از كرمان به محل حادثه اعزام شدند.
 پس از اعزام عوامل امدادي كرمان مشخص شد كه اين زلزله هيچ خسارتي نداشته و تنها اين منطقه را لرزانده است. درحال حاضر نيز تيم‌هاي امدادي از محل حادثه برگشته‌اند و عمليات ارزيابي نيز به پايان رسيده است. کانون این زمین‌لرزه در 34کیلومتری فاریاب در استان کرمان و 69کیلومتری فارقان در استان هرمزگان بوده است.»


تعداد بازدید :  310